Ви маєте можливість отримати Відстрочку платежу від компанії МТІ.
Для цього потрібно
Результативно працювати 3 місяці;
Підписати договір із відстрочкою платежу;
Підписати документи, що забезпечують додаткові гарантії оплати товару*.
Термін, на який надається відстрочка і ліміт кредиту, визначається, виходячи із специфіки бізнесу дилера і запланованих обсягів закупівель, та погоджується в індивідуальному порядку.
Порядок взаєморозрахунків
Терміни оплат та розрахунків зазначаються у Договорі на поставку.
Оплата за поставлені товари здійснюється на поточний розрахунковий рахунок MTI.
При порушенні термінів оплати на умовах відстрочки, партнер повинен сплатити пеню згідно умов відповідного Договору.
Оплати та погашення заборгованості співвідносяться за принципом FIFO (англ. First In, First Out) і передбачають списання з заборгованості дилера сум у хронологічній послідовності їх появи в дебіторській заборгованості.
Співвіднесення сум, що надходять, здійснюється автоматично без ручного управління, тому при плануванні оплат необхідно чітко дотримуватися термінів згідно відвантажень.
В платіжному дорученні вказується наступна інформація: Номер рахунку на зразок: "Оплата/передоплата рах.№,,,,,, від ,,,,, в тому числі ПДВ ,,,/без ПДВ. Для швидкої та коректної обробки інформації про надходження сплачених коштів, прохання при оплаті загальною сумою декількох рахунків-фактур, при заповненні призначення платежу платіжного доручення, номери рахунків-фактур розділяти одним із наступних розділових знаків: "","" - кома "";"" - крапка з комою "" "" - пробіл
До 10-го числа кожного місяця, який слідує за звітним, ми просимо здійснювати звірку балансу взаєморозрахунків із підтвердженням суми сальдо з Вашого боку.